ciemna baza

Dzięki wyzwaniom na SP ciągle próbuję czegoś nowego:)
Gdyby nie ta inspiracja pewnie długo jeszcze nie zrobiłabym kartki
na ciemnej bazie. A efekt bardzo mi się spodobał:)

Miałam problem z paletą kolorów – cóż, nie mam takich papierów.
Z pomocą pospieszyły mi tusze i nieco przeze mnie zapomniany papier Canson.

Mężowe zapasowe guziki do garnituru są w kolorze piór. Musiałam je dodać;)
Mam nadzieję, że się nie zorientuje…

DSC_1648

DSC_1653

DSC_1659

DSC_1655

Dziękuję za wszystkie Wasze słowa:)

10 komentarzy:

  1. Aniu cudna, a te kwiaty! Sama robiłaś czy gotowe?
    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  2. Zielone kwiaty wycięłam wykrojnikiem Marianne Design lr0169 z papieru Canson i trochę pogniotłam + tiulowy spód od ArtIs (dziękuję Kochana:*).
    Białe oczywiście gotowe:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Fantastycznie dobrane kolorki :) i to przeszycie.. mmmmmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna! Te kwiaty są booskie. Nie wiedziałam że ten wykrojnik da takie fajne kwiaty:)Widzę że pomalutku wykorzystujesz materiały:) Fajne masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać i ciemna baza już Ci nie groźna, i z nią dajesz sobie radę. Jak dla mnie efekt bardzo udany i zdecydowanie mniej w Twoim wcześniejszym stylu, co także jest na plus. Nowymi walizeczkami jestem równie bardzo oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anula!
    Kartka piękna!
    Cudne kwiatki, przeszycia, ciekawa kompozycja!:-)
    Trzymam kciuki, żeby mężowi nie odpadł jakiś guzik od garnituru!;-)
    Pozdrawiam serdecznie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka ;) Pozdrawiam i dziękuję za wizytę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka ale czekoladowe walizeczki to istne cudeńka! Zresztą wszystkie Twoje prace strasznie mi się podobają. Nie ma co, masz talent i tyle :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)