tornister dla pierwszaka

Dzisiaj mój chrześniak obchodzi 7-me urodziny.
Z tej okazji przygotowałam dla niego kolorowy album, który
mam nadzieję, po uzupełnieniu zdjęciami pozwoli mu zachować odrobinę
wspomnień z rozpoczęcia nauki w szkole.

Cudowna baza i dodatki ze scrapińca, nie mogłam sobie odmówić:)
Papiery ils, GP i zawijaski Eight.

Zdecydowanie najtrudniejsze było ozdobienie albumu.
Chciałam, aby był kolorowy a jednocześnie chłopięcy, a może nawet “męski”.
Z dziewczynkami jest jednak łatwiej – kwiatki, motylki, perełki…
Chłopięcy był dla mnie wyzwaniem:)

Miłego oglądania…
I wszystkiego najlepszego Michałku!:)

DSC_1703

i kilka szczegółów:

michał-2

michał3

michał1

michał

michał-1

Album zgłaszam na scrapińcowe wyzwanie "Szkoła się zaczęła".
Dla Michałka faktycznie się zaczęła;)

9 komentarzy:

  1. Fantastyczny album! Bardzo chłopięcy!
    Po dodaniu zdjęć będzie cudną pamiątką!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, rewelacyjna praca! Ani, pięknie to obmyśliłaś i wykonałaś. Album dopracowany w każdym szczególe, bardzo pomysłowy. Będzie piękna pamiątka :)
    Ostatnio mam małe zaległości i nawet nie widziałam, że stworzyłaś kilka pięknych prac :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jak zawsze u Ciebie, bardzo starannie wykonany i tak ładnie szyty... będzie piękną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny album, a przodek THE BEST!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! Jak Ty to robisz? Cuda wychodzą spod Twoich zdolnych łapek!

    OdpowiedzUsuń
  6. FAntastyczna praca!!!!!!!!!!!!!!!!! nie mogę się napatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! Nieustannie jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny! Świetna forma, super kolory!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)