podziękowania dla rodziców

To już ostatnia odsłona ślubu Sylwii i Łukasza:)
Podziękowania dla Rodziców, a zasadzie dla dwóch Mam,
w firmie bliźniaczych albumów na zdjęcia ślubne.

Albumy wykonane są z papieru Herbaciany Ogród z ILS, który obecny był
na zaproszeniach ślubnych oraz pięknych papierów zdobionych brokatem
Laura Ashley Floral z craftstore:)

Dodatki to: ćwieki ze scrapcompeel'u (zakochałam się w tych perełkach,
jak mogłam ich wcześniej nie mieć?), wyciananki ze scrapińca,
odrobina wykrojnikowych motyli i trochę embossowanych stempli.
Na każdej stronie inne przeszycia… i to w zasadzie tyle;)

1

2

Podziękowania umieszczone są w środku niewinnej śnieżnobiałej kartki z motylami

DSC_1656

DSC_1660

…ukrytej w kieszonce na początku albumu.
Słowa są bardzo osobiste, dlatego nie drukowałam ich bezpośrednio w albumie,
można w ich miejsce włożyć zaproszenie ślubne:)

DSC_1689

I jeszcze środek i kilka szczegółów:

DSC_1666

DSC_1668

DSC_1677

DSC_1682

DSC_1683
DSC_1695

DSC_1698 
Dużo zdjęć, ale bardzo mi miło, jeśli dotrwaliście do końca:)
Muszę jeszcze pokazać zbliżenie papierów, bo są naprawdę wyjątkowe.

albumy 1
Pozdrawiam!

5 komentarzy:

  1. Cudowne albumy, delikatne ulotne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Te ćwieki są również moimi ulubionymi:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrafinowane i eleganckie.
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny album, oglądając go aż mi dech zaparło, prostota i elegancja, coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)