wyróżnienie

Trochę po czasie, ale mimo tego z wielką radością
chciałabym się z Wami podzielić potrójnym wyróżnieniem,
które dostałam jakiś czas temu od

Asi , Eawery i Joaśki.

Dziękuję Wam bardzo bardzo…!
To wielka przyjemność, że mnie odwiedzacie, oglądacie
i dzielicie się ciepłym słowem:)

onelovelyblogaward

A zasady wyróżnienia są takie. Należy:

1. podziękować za wyróżnienie
2. zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła
3. wkleić logo wyróżnienia
4. przekazać nagrodę do 16 blogów
5. zamieścić linki do tych blogów
6. powiadomić nominowane osoby
7. podać 7 faktów na swój temat


Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale niezwykle trudno jest mi wybrać
spośród tylu cudownie tworzących osób, do których uwielbiam zaglądać.
Większość z Was, z tego co widzę, otrzymała już wcześniej takie wyróżnienie:)
Zatem moje przekazuję WSZYSTKIM, których blogi z wielką przyjemnością odwiedzam i prace komentuję.

Jesteście dla mnie ogromną inspiracją!


A teraz kilka słów o mnie:)

- do mojego synka Jasia najczęściej mówię Joszko,
to taka moja wersja, która bardziej mi do niego pasuje:)

- codzienna przedpołudniowa kawa jest dla mnie jak rytuał

- od kilku lat gotuję wg kuchni pięciu przemian i wierzę, że jest
w tym jakaś magiczna moc, bo (odpukać) nie chorujemy

- większość moich prac powstaje w nocy, może pozostało mi to jeszcze
z czasów szkolnych, wtedy wypracowania także pisałam b.późno

- czasami mam problem z okiełznaniem bałaganu,
który robię podczas cięcia i klejenia papierków

- uwielbiam koty

- dawno temu przez kilka lat grałam na skrzypcach

 

Jeśli dotrwaliście do końca, gratuluję wytrwałości
i serdecznie pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słówko:)